قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / پروژه واقعیت افزوده پندار / ایده پردازی تکنولوژی پروژه واقعیت افزوده پندار اصفهان

ایده پردازی تکنولوژی پروژه واقعیت افزوده پندار اصفهان

با گسترش بیش از پیش تکنولوژی و استفاده از گوشی‌های هوشمند ایده پردازی تکنولوژی پروژه واقعیت افزوده پندار اصفهان گامی مثبت در این زمینه است. این تکنولوژی با تلفیق عناصر واقعی و مجازی در بخش‌های مختلف اعم از صنعت، بازاریابی، آموزش، تبلیغات، پزشکی، علوم مهندسی، ورزش و دیگر بخش‌های مرتبط با زندگی انسان موضوعات را برای فرد ملموس و کاربردی‌تر می‌کند.
امروزه از گوشی تلفن همراه و تبلت و دیگر وسایل دیجیتال بیش از گذشته استفاده می‌شود. این امر سبب شده است که کارشناسان به فکر استفاده بهتر از این تکنولوژی بیافتند و تلاش کنند این ابزار جدایی‌ناپذیر از زندگی انسان را کاربردی‌تر کنند؛ لذا در بخش‌های مختلف با ایده‌پردازی تکنولوژی پروژه واقعیت افزوده پندار اصفهان زندگی را برای انسان راحت‌تر شده است.

ایده پردازی پروژه واقعیت افزوده
ایده پردازی پروژه واقعیت افزوده

ایده پردازی تکنولوژی پروژه واقعیت افزوده

چندین بخشی که ایده پردازی تکنولوژی پروژه واقعیت افزوه در آن اجرا شده است به شرح ذیل می‌باشد:

  1. بازاریابی و ساخت کارت ویزیت‌های هوشمند: این بخش با ترکیب کارت ویزیت فیزیکی و ابزارهای واقعیت افزوده به صورت مجازی اطلاعات شخص و شرکت را به راحتی در گوشی تلفن همراه کاربر در دسترس قرار می‌دهد و کاربر از این طریق به راحتی اطلاعاتی که نیاز دارد را به دست می‌آورد.
  2. صنعت خودرو: جهت معرفی مشخصات و کارایی یک خودرو از این تکنولوژی استفاده شده است که علاوه بر در اختیار قرار دادن اطلاعات به صورت ملموس و سه بعدی، انگیزه انتخاب و خرید را در مشتری افزایش می‌دهد.
  3. تبلیغات: با استفاده از تکنولوژی پروژه واقعیت افزوده پندار اصفهان تبلیغات و کاتالوگ‌ها دیگر از حالت صامت و کاغذی خارج شدند و با تلفیق تبلیغات سنتی با ابزار مدرن مخاطب را در جریان اطلاعاتی فراتر از متن تبلیغات قرار می‌دهد.

در مجموع ایده پردازی تکنولوژی پروژه واقعیت افزوده پندار اصفهان سبب پیشرفت در بخش‌های مختلف با کمک کارشناسان مجرب و حرفه‌‌ای در زمینه واقعیت افزوده شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: آقای کریمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125522684
آدرس سایت: www.armanrasekhtejarat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *